U Hrvatskoj otvoren trgovački lanac od kojeg strahuje konkurencija: Tvrde da obitelj može uštedjeti i 32.000 kn…

U Hrvatskoj otvoren trgovački lanac od kojeg strahuje konkurencija: Tvrde da obitelj može uštedjeti i 32.000 kn…

Ono što ga karakterizira jest činjenica da je to jedini lanac diskontnih trgovina u Europi koji prodaje isključivo svoje proizvode.

U Zadru se danas otvorila prva trgovina talijanskog lanca Eurospina i dok su građani zbog toga pozitivno uzbuđeni, konkurencija je vrlo napeta. Jer, Eurospin bi trebao biti najjeftiniji na tržištu te konkurencija za trenutno nedodirljivi Lidl.

Talijanski diskonter u hrvatskoj ima velike ambicije. U narednih osam godina planira otvoriti stotinjak trgovina u svim regijama. Međutim, pitanje je koliko su ti planovi ostvarivi s obzirom na snažnu konkurenciju i zasićenost hrvatskog tržišta. Piše RTL

Ono što ga karakterizira jest činjenica da je to jedini lanac diskontnih trgovina u Europi koji prodaje isključivo svoje proizvode. Zapravo, u Eurospin trgovinama ne postoje klasični brendovi na koje ste navikli, već samo proizvodi koje Eurospin dobavlja putem svojih partnera i prodaje pod svojom robnom markom.

Taj integrirani model proizvodnje i distribucije Eurospina trebao bi kupcima jamčiti velike uštede. Lanac navodi istraživanje talijanske udruge potrošača Altroconsumo koja tvrdi da prosječna obitelj može uštedjeti 32.412 kuna godišnje kupnjom u Eurospinu u usporedbi s klasičnim supermarketom.

“Smatramo da je došlo vrijeme da prikažemo našu vrijednost i klijentima u Hrvatskoj. Spremni smo za razvoj novih proizvoda koji odgovaraju potrebama hrvatskog tržišta uz održavanje našeg prioriteta – jamčiti najveće moguće uštede za svaku obitelj”, navode iz Eurospina.

Cjelokupni asortiman broji oko 2500 artikala, a sastoji se od pedesetak robnih marki koje će hrvatski kupci imati prilike detaljno upoznati. No, za zainteresirane postoji online katalog.

Inače, Eurospin su 1993. godine osnovala četiri partnera s dugogodišnjim iskustvom u maloprodaji kao talijanski odgovor na rastuću potrebu za uštedama potrošača. Tijekom godina, mreža prodavaonica proširila se na cijelu Italiju, a od 2004. prisutni su i u susjednoj Sloveniji.

U Italiji su u kratkom vremenu izrasli u jedan od vodećih trgovačkih lanaca s više od tisuću prodajnih mjesta. U Sloveniji imaju više pedeset trgovina i trenutno drže oko pet posto tržišta.

Na kraju, vrijeme će pokazati koliko Eurospin može ili ne može uzdrmati hrvatsko tržište.

0
Zanima nas što mislite, molimo komentirajtex