Nužno je povećati medijsku pismenost u Hrvatskoj

Nužno je povećati medijsku pismenost u Hrvatskoj

Agencija za elektroničke medije u suradnji s regulatorima i javnim obrazovnim ustanovama iz još šest zemalja Europske unije radi na razvoju interaktivnog digitalnog alata za evaluaciju razine medijske pismenosti učenika srednjih škola i poboljšanje njihova medijskog obrazovanja. O tome na svojim službenim web stranicama izvješćuje Agencija za elektroničke medije AEM

Projekt pod nazivom EudMediaTest sufinanciran je sredstvima Europske komisije kroz natječaj Medijska pismenost za sve (Media Literacy for All). U projektu, predvođeni znanstvenicima sa Sveučilišta Pompeu Fabra iz Barcelone, sudjeluju regulatori audiovizualnih medijskih usluga iz Hrvatske (AEM), Slovačke (RVR), Francuske (CSA), Portugala (ERC) i Katalonije (CAC), te javne obrazovne institucije iz Grčke (Nacionalni centar za audiovizualne medije i komunikacije) i Irske (Dublin West Education Centar). Prvu fazu projekta čini ispitivanje razine medijske pismenosti učenika u dobi od 14 do 18 godina putem interaktivnog upitnika, dok će u drugoj fazi, usmjerenoj na podučavanje, biti ponuđeni obrazovni materijali s prijedlozima aktivnosti za razvoj medijske pismenosti, koje će nastavnici moći koristiti na temelju rezultata evaluacije učenika.

U pilot fazi projekta EduMediaTest, testiranje medijske pismenosti provest će se u partnerskim školama u Hrvatskoj, Francuskoj, Portugalu, Slovačkoj, Kataloniji/Španjolskoj, Grčkoj i Irskoj, a nakon što ga Europska komisija prihvati i odobri, upitnik će biti dostupan svima putem internetske stranice s otvorenim pristupom. Krajem ožujka već je obavljeno testiranje funkcionalnosti interaktivnog upitnika u svim državama uključenima u projekt, a u Hrvatskoj je takav test proveden u Hotelijersko-turističkoj školi u Zagrebu.

Više o ovoj temi na LINKU