Uz Dane medijske pismenosti objavljeni zanimljivi rezultati

Uz Dane medijske pismenosti objavljeni zanimljivi rezultati

Četvrti Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja, izazvali su velik interes građana, obrazovnih djelatnika, djece i mladih. U fokusu su ove godine bili utjecaj medija i digitalnih platformi na mentalno zdravlje mladih te aktualni problem dezinformacija. Na više od 266 događanja koja su se, na mreži ili uživo, održala u 115 gradova u svim županijama građani su imali priliku unaprijediti svoju medijsku pismenosti te učiti o medijima i utjecaju koji oni mogu imati na to kako se osjećamo. Izvješćuje Vijeće za elektroničke medije.

Kako bi podržali djecu i mlade da se bolje nose s izazovima koje donose suvremeni mediji, UNICEF i Agencija za elektroničke medije i ove su godine  pripremili edukativne materijale namijenjene roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i nastavnicima za razvoj medijske pismenosti i poticanje razgovora i unaprjeđivanje znanja  o utjecaju medija na mentalno zdravlje emocije djece i mladih, o influencerima, o dezinformacijama te o prikupljanju podataka na digitalnim platformama.

Više potražite na LINKU.

DEMOS MEDIA