U lovu na posezonske goste

U lovu na posezonske goste

Listopad je Mjesec hrvatskog turizma u koji se uključuje sve više subjekata. Tako i oni na šibenskom području, nakon odlične sezone, ponudom nastoje privući goste u Krešimirov grad i u ovo posezonsko vrijeme. Javlja HRTV

U lov na posezonske goste nižim cijenama krenuli su i šibenski vlasnici obiteljskog smještaja.

– Za ovu hvalevrijednu akciju saznali smo od naše agencije s kojom jako lijepo surađujemo – lišeni turističke gužve, vreve, mislim da su ovo mjeseci gdje naši gosti mogu zaista puno toga vidjeti u Šibeniku, kaže vlasnica obiteljskog smještaja Tatjana Ninić.

Pa su i hotelijeri oboružani primamljivim ponudama. Ako vrijeme i ne posluži, gostima je na raspolaganju niz sadržaja, uz boravak po znatno nižoj cijeni.

– Naši hoteli rade tijekom cijele godine i podržavamo ovakve inicijative za dolazak gostiju i izvan ljetne sezone, ističe voditeljica prodaje hotelskog naselja Katarina Tommasini Marić.

Zatvoreni bazeni, wellness i spa oaze, fitnes dvorane i teretane – dodatni su adut šibenskih hotela. Čak i onih malih baštinskih koji su se bez premišljanja uključili u akciju Mjesec hrvatskog turizma.

I koji će svojim gostima, uz nižu cijenu smještaja, u hotelskom aranžmanu ponuditi i ulaznice za muzeje, tvrđave. Jer bogata kulturno-povijesna baština glavni je šibenski turistički adut.

A jedinstven doživljaj šibenske katedrale pruža njezin interpretacijski centar. Gdje se po akcijskim cijenama može doznati svaki detalj o kamenoj UNESCO-voj ljepotici.

– Ono po čemu je naš centar prepoznatljiv, interesantan posjetiteljima, to je mnoštvo interaktivnog sadržaja koji na jedan posve nov i zanimljiv način pričaju priču o šibenskoj katedrali, istaknula je vodičica u Interpretacijskom centru “Civitas sacra” Antonia Milković. Više na LINKU

DEMOS MEDIA