Direktor ZTC-a o radu mehaničara u inozemstvu: “To je za mene razlog za izvanredni otkaz”. Jedan kanader i jedan air tractor bit će neupotrebljivi u ovoj sezoni …

Ministar obrane Mario Banožić sastao se u srijedu u MORH-u s članovima ZTC-a kako bi ustvrdio razloge kašnjenja remonta kanadera u jeku protupožarne sezone.


Ministar obrane Mario Banožić u srijedu je održao sastanak s članovima Zrakoplovno tehničkog centra (ZTC), tvrtke koja je zadužena za servis protupožarnih zrakoplova Hrvatskog ratnog zrakoplovstva.

“Razgovarali smo o stanju materijalnih resursa, to se prije svega odnosi na broj protupožarnih aviona. Zahvalio bih svim vatrogascima koji ovih dana sudjeluju u protupožarnim aktivnostima”, rekao je ministar. “Definitivno bi to bilo lakše da smo u punom broju”.  , javlja dnevnik.hr

“ZTC je s obzirom na potrebne radne sate dao dinamiku kojom će zrakoplovi izlaziti s remonta, no vidjeli smo da će se ti rokovi pomicati i to se iz tjedna u tjedan pomiče”, rekao je ministar i izrazio nezadovoljstvo jer su sva sredstva osigurana i riječ je o jedinoj tvrtko koja može raditi remont ovakvih vrsta zrakoplova.

“Novi rok za sada je 15.8., rekao je ministar. 

“Imamo sva zrakoplova u hangarima”, rekao je direktor ZTC-a i naglasio da su predali air-traktor o kojem se “pričalo mjesecima”, a na drugom imamo jako zahtjevne radove, opravdao se.

“Smatram se odgovornim za ovo stanje”, rekao je direktor ZTC-a, ali moram reči da smo učinili sve da se radovi naprave. Mi imamo 27 mehaničara, ova dva o kojima se govori u medijima da rade vani, ja sam o tome čuo u medijima. Za mene je to razlog za izvanredni otkaz”, rekao je.

Na pitanje jesu li loše pripremili protupožarnu sezonu, rekao je da im je ova godina bila teška. “Imali smo velike preglede, provjere svih dijelova aviona, skidanje praktički svih vijaka, da se tako izrazim”, rekao je i dodao da takvi pregledi zahtjevaju jako puno vremena. 

Na pitanje hoće li sve zrakoplove isporučiti do roka 15.8. rekao je da “ne postoji nitko tko može ti jamčiti. Mi ćemo učiniti sve, ali mi ne radimo cipele. Naši su zrakoplovi stariji od 20 godina i svako testiranje kod mene budi strah što ćemo otkriti novo. Ne možemo dopustiti da zrakoplov izađe neispravan”.

Upitan da se upravo to dogodilo nedavno, rekao je da ako je riječ o  “air-traktoru 897, naša je ekipa otišla dolje i to je popravila”.